Volg gratis inspiratiesessies bij Digitopia op 22 juni - Meld je vrijblijvend aan

Lees meer
Bierliefhebber deze belgische app is het netflix voor bier

Beerhive rekent op onze interactieve kiosken in de shops

Bij het zien van de toepassing zijn we creatief gaan nadenken: hoe kunnen we het verpakken, vermarkten en onderhouden. We gingen van een ruwe diamant naar een kant-en-klare oplossing met alles erop en eraan

Beerhive is van nature een mobiele applicatie voor bierliefhebbers. U kunt bepaalde bieren ontdekken aan de hand van 160 verschillende smaakparameters en proefnotities van collega's. In het verlengde van de mobiele app vind je op de kiosk een centrale database die de beschikbare bieren per locatie laat zien. In de pril & tik shops vind je deze interactieve kiosk terug.

Interactieve kiosk

Met zijn compacte maar toch opvallende formaat is de Beerhive kiosk zeer eenvoudig in te zetten op elke locatie waar men meer wil weten over bier; drankgelegenheden, restaurants, beurzen etc. De kiosk biedt klanten niet alleen een leuke, interactieve beleving om alles te ontdekken wat ze willen weten over een bepaald bier, het geeft sales ook inzicht in waar hun klanten naar op zoek zijn, zodat ze daarop kunnen anticiperen.

Er is ook een gebied op het scherm waar commerciële/informatieve berichten worden weergegeven; en deze kunnen al dan niet gesponsord worden, of in overleg met partners worden uitgezonden.

Maar waarom Digitopia?

Bij het zien van de toepassing zijn we creatief gaan nadenken: hoe kunnen we het verpakken, vermarkten en onderhouden. We gingen van een ruwe diamant naar een kant-en-klare oplossing met alles erop en eraan. De belangrijkste boodschap die naar buiten kwam was dat alleen “een scherm” met “een applicatie” niet voldoende is om tot een succesvol werkresultaat te komen. Met zo’n uitgangspunt kom je al snel bij ons terecht.

  • Beaulieu gebruikt ons interactief concept op beurzen

    Beaulieu gebruikt ons interactief concept op beurzen

    Volledig op maat gemaakte oplossingen op basis van RFID-technologie. Van ontwikkeling tot meubilair, Digitopia ontzorgt volledig. De digital signage displays van alle sites in de wereld worden centraal beheerd vanuit België.

    Ontdek deze referentie
  • Nespresso: laat zich ondersteunen door onze robots

    Nespresso: laat zich ondersteunen door onze robots

    Wil je meer werk maken van de klantbeleving in je winkel? Zorg dan dat iemand anders de meest gestelde vragen in je winkel beantwoordt. Een robot bijvoorbeeld, zoals Temi.

    Ontdek deze referentie
  • Floorify: interactiviteit heruitgevonden

    Floorify: interactiviteit heruitgevonden

    Voor een winkelconcept met lades hebben we elk product voorzien van een custom-made beacon samen met een magneet. Bij het wegtrekken van de sensor op de lade, en het verbreken van het magnetisch veld, wordt een pulse gestuurd naar het scherm erboven.

    Ontdek deze referentie
  • Bestemming X: een match met onze digitale visie

    Bestemming X: een match met onze digitale visie

    We zijn zeer dankbaar dat we onze creativiteit kwijt kunnen in dit prestigieuze project. Het benadrukt nog maar eens de polyvalentie van digital signage.

    Ontdek deze referentie
  • Kledingketen JBC zet in op signage en interactiviteit

    Kledingketen JBC zet in op signage en interactiviteit

    Een aantal jaren geleden werkte JBC een vijfjarenplan uit voor de renovatie van al zijn winkels. Een van de sleutelelementen van dit project was de customer journey in de winkel verbeteren.

    Ontdek deze referentie

Inspiratiesessies bij Digitopia op 22 juni

Ontdek hier de sessies die we geven!

Lees meer