Beerhive is van nature een mobiele applicatie voor bierliefhebbers. U kunt bepaalde bieren ontdekken aan de hand van 160 verschillende smaakparameters en proefnotities van collega's. In het verlengde van de mobiele app vind je op de kiosk een centrale database die de beschikbare bieren per locatie laat zien. In de pril & tik shops vind je deze interactieve kiosk terug.
Interactieve kiosk
Met zijn compacte maar toch opvallende formaat is de Beerhive kiosk zeer eenvoudig in te zetten op elke locatie waar men meer wil weten over bier; drankgelegenheden, restaurants, beurzen etc. De kiosk biedt klanten niet alleen een leuke, interactieve beleving om alles te ontdekken wat ze willen weten over een bepaald bier, het geeft sales ook inzicht in waar hun klanten naar op zoek zijn, zodat ze daarop kunnen anticiperen.
Er is ook een gebied op het scherm waar commerciële/informatieve berichten worden weergegeven; en deze kunnen al dan niet gesponsord worden, of in overleg met partners worden uitgezonden.
Maar waarom Digitopia?
Bij het zien van de toepassing zijn we creatief gaan nadenken: hoe kunnen we het verpakken, vermarkten en onderhouden. We gingen van een ruwe diamant naar een kant-en-klare oplossing met alles erop en eraan. De belangrijkste boodschap die naar buiten kwam was dat alleen “een scherm” met “een applicatie” niet voldoende is om tot een succesvol werkresultaat te komen. Met zo’n uitgangspunt kom je al snel bij ons terecht.