Interactief concept voor beurzen
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de kosten van de beursvloer werden beperkt en toch geen negatieve impact hadden op de productdemonstratie. Dit was de main challenge voor dit uitdagende concept. We begonnen dus met een blanco canvas en ontwikkelden een volledig op maat gemaakte Interactive Grass Catalogue. Een harmonieuze fusie van analoge staalkaarten, digitale informatie/inspiratie en innovatieve draadloze technologie.
Totale ontzorging
We ontwikkelden dit concept niet alleen in termen van technologie, we namen ook de verantwoordelijkheid voor het ontwerp en de productie van het meubel waarin de technologie werd ondergebracht. We moesten rekening houden met de vormen en kleuren binnen het Beaulieu-concept, en het systeem moest robuust maar toch flexibel zijn om van beurs naar beurs te kunnen verhuizen.
Een deur naar digital signage
Deze opdracht was een schot in de roos, zowel voor de eindklant als Digitopia zelf. Het zorgde tevens voor een digital signage uitrol in alle Beaulieu-vestigingen. Zelfs in de VS en Rusland worden onze signage licenties ingezet. Beaulieu maakt gebruik van een dynamisch content scenario, van bezoekers verwelkomen tot het verspreiden van allerlei HR en veiligheidsinformatie. De centrale aansturing van de CMS vindt plaats in België, van uit ons land heeft de klant zicht op de displays verspreid op onze aardbol.
Meer over interactieve oplossingen