Get inspired digitopia

Inspiratiesessies op 22 juni in het Experience Center

Het nieuwe Experience Center in Beringen heeft dit jaar zijn deuren geopend. Iedereen is van harte welkom tijdens de feestelijke lancering op 22 juni waarbij we onze nieuwste digital signage concepten en geïntegreerde AV/IT oplossingen in de verf zetten.

Want technologie en innovatie staan nooit stil. Wij volgen de ontwikkelingen van digital signage en hybride werken op de voet zodat je steeds het beste advies inwint. Wil je weten wat er nieuw is en welke recente ontwikkelingen er zijn in de digital signage en smart office wereld? Volg dan zeker de hands-on inspiratiesessies. In een informele sfeer praten we je bij over de laatste trends en nieuwste referenties waaronder twee indrukwekkende INNO cases.

Inspiratie sessies

  • Digital Signage, wat komt er allemaal op ons af en wat is er nieuw in Centoview. Naarmate de technologie zich ontwikkelt, neemt ook het verlangen toe om alles sneller, eenvoudiger en efficiënter te maken, en dat blijft niet langer beperkt tot contentbeheer. We praten je helemaal bij over schermcommunicatie.
  • Innovatie sessie, we doen een round-up van digitale concepten (s-Lim, BMW, Floorify, ...). De mogelijkheden van interactiviteit bieden een gigantische meerwaarde voor je digital signage netwerk en algemene communicatie. We nemen je mee naar enkele hands-on product demonstraties.
  • Hybrid working, we vergelijken met jou de populairste collaboratietools. Zelfs de meest vooruitstrevende en innovatieve bedrijven zijn er immers nog niet helemaal achter wat werkt, en wat niet. Haak daarom zeker aan bij deze collaboratie sessie! We hebben ook een special guest uitgenodigd van het Logitech Videocollab team!
  • Smart office deep-dive, maak kennis met werkplekbeheer, digitale receptie en roombooking. Mensen willen geen tijd verspillen aan tijdrovende zaken zoals het zoeken naar een werkplek of vergaderzaal. Maar als ze dan toch naar kantoor gaan, willen ze er zeker van zijn dat ze een geschikte plek vinden. Dit en nog veel meer tijdens deze sessie.
  • INNO innoveert, we doorlopen deze A tot Z case in detail, laat je vooral inspireren.

Het programma

Na de lunch beginnen we eraan. Je kan kiezen welke sessies je volgt, het is geen probleem om ze allemaal te volgen. We zijn voorstander van dynamiek en interactie, aarzel dus niet om vragen te stellen tijdens de sessie.

  • 12u-13u ontvangst met lekkere lunch
  • 13u rondleiding door het Experience Center
  • 13u30 start van de inspiratie sessies
  • 16u einde

Ik meld mij aan:

Opt-in
  • Een CMS dat digital signage naar een hoger niveau tilt

    Een CMS dat digital signage naar een hoger niveau tilt

    Digitale schermen zijn al lang niet meer enkel een marketingtool. Ze zijn een integraal onderdeel van interne communicatie, klantbeleving en zelfs operationele processen. Toch blijft één vraag cruciaal: hoe beheer je al die schermen efficiënt, veilig en flexibel?

    Discover this article
  • Maximale impact, minimale inspanning: Houd schermen actueel dankzij slimme automatisering

    Maximale impact, minimale inspanning: Houd schermen actueel dankzij slimme automatisering

    Een digitaal scherm is vandaag veel meer dan een visitekaartje. Het is een strategisch communicatiekanaal dat leeft en beweegt met je organisatie. Hoe zorg je ervoor dat die schermen altijd actueel, relevant en dynamisch blijven zonder dat je communicatieafdeling overspoeld wordt door aanvragen van verschillende stakeholders?

    Discover this article
  • De transformatie bij Lunch Garden: Digitopia als onmisbare partner

    De transformatie bij Lunch Garden: Digitopia als onmisbare partner

    Lunchen, dineren, maar ook ontbijten, aperitieven en genieten van teatime: het kan in Lunch Garden voortaan ook meer relaxed. De restyling van de Lunch Garden restaurants is meer dan een likje verf; het is een sprong voorwaarts in de digitale toekomst. De integratie van de digitale schermen vormt een cruciaal onderdeel van deze make-over.

    Discover this article
  • Groenten en fruit in de kijker: Zo gebruikt Aartsen zijn digitale gevel

    Groenten en fruit in de kijker: Zo gebruikt Aartsen zijn digitale gevel

    Groenten- en fruitgigant Aartsen heeft zijn positie als internationale gateway in de Benelux versterkt met een hypermodern distributiecentrum in Sint-Katelijne-Waver. Een opvallend kenmerk van deze vestiging is de strategische inzet van een groot outdoorscherm. Hiermee zet het bedrijf zijn dynamische karakter en 'nonstopfresh'-filosofie letterlijk in de kijker.

    Discover this article
  • Ontmoet Digitopia op de stand van Flanders Investment and Trade (FIT) op het Smart City Expo World Congress 2025

    Ontmoet Digitopia op de stand van Flanders Investment and Trade (FIT) op het Smart City Expo World Congress 2025

    Met onze ervaring in smart city communicatie bouwen we mee aan een toekomst waarin digitale schermen niet enkel informeren, maar ook verbinden. Betrouwbaar, schaalbaar en duurzaam, altijd met oog voor veiligheid en gebruiksgemak.

    Discover this article
  • Retail ruimtes boordevol digitale tools en nieuwe processen

    Retail ruimtes boordevol digitale tools en nieuwe processen

    Dit concept is meer dan alleen een nieuw showroomontwerp; het combineert fysieke ruimtes met digitale tools en nieuwe processen. Onze interactieve zuilen creëren een gepersonaliseerde, transparante en naadloze klantreis. Ze stellen klanten in staat om zelfstandig en op eigen tempo diepgaande informatie te verkennen.

    Discover this article
  • Baken in de wijk: digitale totems als kompas voor lokaal nieuws en verbinding

    Baken in de wijk: digitale totems als kompas voor lokaal nieuws en verbinding

    Steden en gemeenten zoeken naar manieren om hun inwoners snel, relevant en betrouwbaar te informeren, én tegelijk de sociale samenhang in buurten te versterken. Klassieke communicatiekanalen missen vaak het hyperlokale bereik en de onmiddellijke zichtbaarheid die nodig is om wijknieuws, evenementen en dienstverlening écht tot bij de mensen te brengen.

    Discover this article
  • De verborgen kosten van inconsistentie – Hoe Digital Signage tijd en middelen bespaart

    De verborgen kosten van inconsistentie – Hoe Digital Signage tijd en middelen bespaart

    Communicatie is belangrijk, zowel intern als extern. Hebt u zich ooit afgevraagd hoeveel tijd en middelen uw organisatie écht kwijt is aan het consistent verspreiden van informatie via al uw kanalen? Van interne memo's en bedrijfsupdates tot productinformatie en klantmededelingen, de kosten van inconsistentie en handmatige processen lopen verrassend hoog op.

    Discover this article
  • TML opent futuristische conceptstore op Ibiza met indoor LED-scherm van Digitopia

    TML opent futuristische conceptstore op Ibiza met indoor LED-scherm van Digitopia

    Ibiza, het eiland dat bekend staat om zijn bruisende feesten en trendsettende levensstijl, is een nieuwe bezienswaardigheid rijker: de gloednieuwe TML conceptstore. Deze innovatieve winkel opende onlangs zijn deuren en trok onmiddellijk de aandacht met een indrukwekkend indoor LED-scherm.

    Discover this article
  • CKS en Mayerline, gedeelde grensoverschrijdende ambities

    CKS en Mayerline, gedeelde grensoverschrijdende ambities

    Leegstand en dalende koopkracht teisteren veel shoppingregio's, maar sommige merken trotseren de storm met een heldere visie. Een treffend voorbeeld hiervan is de recente expansie van de Belgische modemerken CKS en Mayerline, die de grens overstaken en hun intrede deden in het pittoreske Sluis, Nederland.

    Discover this article

Heb je digital signage vragen? Op zoek naar frisse content of interactieve ervaringen?

We hebben aantrekkelijke prijzen omdat we onze eigen digital signage software ontwikkelen. Ook de plaatsing van beeldschermen nemen wij volledig voor onze rekening.

Lees meer over digital signage