Vergaderen op hoog niveau

Slim samenwerken, veilig communiceren en een gestroomlijnd beheer van alle apparaten: thema's met een impact op je organisatie. Wij gidsen je door alle uitdagingen heen.

Wees veeleisend op audio- en videokwaliteit

Een comfortabele en compleet uitgeruste vergaderzaal is belangrijker dan ooit. Een deel van de medewerkers is op het bedrijf aanwezig, een ander deel werkt vanop andere locaties. Ook wanneer je met klanten overlegt, wil je erop kunnen rekenen dat alles vlot en professioneel verloopt.

Digitopia tilt je vergaderzaal naar een hoger niveau door te zorgen voor de juiste audio en video uitrusting alsook de integratie met uw IT-infrastructuur. We praten je heel graag bij over de mogelijkheden. We delen onze oplossingen in volgens grote van de ruimte. Van klein, middelmatig tot groot ... we hebben doorgaans een antwoord op al deze uitdagingen.

Raadpleeg onze whitepaper

Kleine, medium en grote vergaderaal of boardroom

Vanaf €220 per maand heb je een vergaderzaal

In dit vast bedrag zit:

  • Logitech Rallybar, 65" display, Clickshare en signage licentie
  • Zorgeloos draadloos presenteren & videovergaderen
  • Digital signage voor & na uw vergaderingen
  • 0800 helpdesk 24/7 bereikbaar & 5/7 onsite support
  • Oud materiaal wordt kosteloos gerecycleerd
  • Installatie & adoptietraining inbegrepen

Meer info over pricing

Alleen Microsoft Teams?

Microsoft Teams Roomsystemen transformeren je vergaderzaal in een efficiënte samenwerkingsruimte met video-ondersteuning. Onze systemen en voordelige bundels kunnen eenvoudig in elke vergaderruimte geïmplementeerd worden en werken samen met je bestaande displays en infrastructuur.

Ook het gebruik van andere collaboratie toepassingen (zoals Google en Zoom® Rooms) in je vergaderzaal kunnen we faciliteren. Ontdek de eenvoud van onze oplossingen voor kleine, middelgrote en grote ruimtes. Maak een vrijblijvende afspraak en vergelijk alles in onze showroom.

Plan je bezoek aan ons Experience Center

Een doeltreffende strategie voor hybride werken, zeker met Teams als ecosysteem
Barco Clickshare draadloos presentatie systeem, de volledige line up komt in beeld

BYOD of BYOM? Wij geloven in beide

Om het deelnemen aan een videogesprek op kantoor te vergemakkelijken, hebben leveranciers (zoals Barco) oplossingen ontwikkeld op basis van het Bring Your Own Meeting (BYOM)-principe, een logisch gevolg van BYOD (Bring Your Own Device). Bij BYOM zet u binnen enkele seconden een videovergadering op met uw eigen laptop en de AV-apparatuur in de zaal. Vervolgens bedien je met een druk op de knop alle aanwezige randapparatuur (zoals microfoons, videoconferencing camera etc.) met je laptop.

De praktijk

Dit klinkt allemaal mooi maar een ervaring in de praktijk zegt zoveel meer. We hebben in onze organisatie verschillende setups met Barco Clickshare opgesteld. Maak vrijblijvend een afspraak en probeer BYOM met je mobiele device in de praktijk.

Audiovisuele mogelijkheden

Wij helpen je alle gebruikersgroepen en behoeften in kaart te brengen. Op basis hiervan adviseren we over onze audiovisuele mogelijkheden die van je boardrooms en organisatie een prettige en efficiënte omgeving maken. Hierbij kijken we niet alleen naar functionaliteit, maar ook naar gebruiksgemak door een uniforme bediening van al uw vergaderruimtes uit te stippelen.

We inventariseren hoe je vandaag werkt en brengen samen verbeterpunten aan. Met onze begeleiding pakken we problemen aan rond capaciteitsplanning, netwerkbandbreedte, beveiliging en de AVG/GDPR uitdagingen. Laat onze ervaren mensen je helpen bepalen welke optie(s) het beste passen bij de behoeften van je organisatie.

Vraag er vrijblijvend naar

Het volledige plaatje telt en niet enkel de vergaderzaal, de werkplek of het digital signage scherm.
Digitaal scherm met een meetingroom overzicht, perfect plaatje van een smart office of slim kantoor

Bereik de werkvloer

Onze digital signage oplossing Centoview integreert feilloos met je vergaderzalen en flexplekken. Zo bied je altijd up-to-date informatie op elk strategisch contactpunt in je gebouw. Logische toepassingen in een corporate omgeving zijn natuurlijk een overzichtsweergave van de vergaderruimtes of dynamische bewegwijzering naar de juiste vergaderruimte.

Signage in de vergaderzaal zelf?

We hebben het mogelijk gemaakt om de display in de vergaderruimte te gebruiken als signage display voor en na de meeting. Zodra er niemand aanwezig is in de ruimte kan er een bepaalde playlist of andere relevante informatie getoond worden zoals lokale verkeersinformatie.

Lees meer over Centoview CMS

Heb je digital signage vragen? Op zoek naar frisse content of interactieve ervaringen?

We hebben aantrekkelijke prijzen omdat we onze eigen digital signage software ontwikkelen. Ook de plaatsing van beeldschermen nemen wij volledig voor onze rekening.

Lees meer over digital signage