Lunch Garden is een Belgische zelfbedieningsrestaurantketen. De keten heeft meer dan 60 vestigingen door het hele land en pioniert al meer dan tien jaar op het gebied van (digitale) winkelervaring voor klanten. Digitale informatieborden of digital signage zijn daar een essentieel onderdeel van. Via de AIDA-methode krijgen klanten op de meest cruciale touchpoints in het restaurant (entree, totem, zelfbediening en restaurant) informatie die wordt omgezet naar de juiste menukeuze. Met behulp van klantbeleving en de juiste contentstrategie worden klanten ondersteund bij het maken van hun keuze, en zijn ze ook overtuigd om terug te komen.
Slim Content Management Systeem
Met deze digitale schermen zet Lunch Garden vol in op innovatie, verjonging en belevingsoptimalisatie. Digitalisering van content is daarbij een belangrijke stap. Onder het motto: “To see it is to want it” wordt extra aandacht besteed aan het omzetten van statische posters naar smakelijke videobeelden van de verschillende gerechten.
Creativiteit
De hoeveelheid informatie waarmee we elke dag geconfronteerd worden blijft toenemen. Het wordt belangrijker en uitdagender dan ooit om door deze overload aan prikkels toch de aandacht weten te trekken. Precies dat is waar wij ook bij deze klant met onze creatieve studio het verschil maken. Digital signage moet creatief en leuk blijven om naar te kijken.
Met behulp van onze inhouse digital signage software Centoview kunnen we Lunch Garden een zeer toegankelijk Content Management Systeem bieden voor het stressloos bewerken van content, inclusief het vermijden van taalfouten. Hierdoor kunnen veel meer medewerkers van Lunch Garden content op de schermen plaatsen, zoals de aanbieding van de dag. Smakelijk!