Volg gratis inspiratiesessies bij Digitopia op 22 juni - Meld je vrijblijvend aan

Lees meer
Lunch garden

Lunch Garden: digital signage en lekkere content voor alle restaurants

Met behulp van klantbeleving en de juiste contentstrategie worden klanten ondersteund bij het maken van hun keuze, en zijn ze ook overtuigd om terug te komen.

Lunch Garden is een Belgische zelfbedieningsrestaurantketen. De keten heeft meer dan 60 vestigingen door het hele land en pioniert al meer dan tien jaar op het gebied van (digitale) winkelervaring voor klanten. Digitale informatieborden zijn daar een essentieel onderdeel van. Via de AIDA-methode krijgen klanten op de meest cruciale touchpoints in het restaurant (entree, totem, zelfbediening en restaurant) informatie die wordt omgezet naar de juiste menukeuze. Met behulp van klantbeleving en de juiste contentstrategie worden klanten ondersteund bij het maken van hun keuze, en zijn ze ook overtuigd om terug te komen.

Slim Content Management Systeem

Met deze digitale schermen zet Lunch Garden vol in op innovatie, verjonging en belevingsoptimalisatie. Digitalisering van content is daarbij een belangrijke stap. Onder het motto: “To see it is to want it” wordt extra aandacht besteed aan het omzetten van statische posters naar smakelijke videobeelden van de verschillende gerechten.

Creativiteit

De hoeveelheid informatie waarmee we elke dag geconfronteerd worden blijft toenemen. Het wordt belangrijker en uitdagender dan ooit om door deze overload aan prikkels toch de aandacht weten te trekken. Precies dat is waar wij ook bij deze klant met onze creatieve studio het verschil maken.

Met behulp van onze inhouse digital signage software kunnen we Lunch Garden een zeer toegankelijk Content Management Systeem bieden voor het stressloos bewerken van content, inclusief het vermijden van taalfouten. Hierdoor kunnen veel meer medewerkers van Lunch Garden content op de schermen plaatsen, zoals de aanbieding van de dag. Smakelijk!

  • INNO tilt winkelervaring met indoor LED naar hoger niveau

    INNO tilt winkelervaring met indoor LED naar hoger niveau

    Digitopia werd geselecteerd om twee vestigingen van INNO in Brussel klaar te maken voor de toekomst, waaronder de flagship stores in de Nieuwstraat en Louisa.

    Ontdek deze referentie
  • Belfius: digital signage in alle kantoren

    Belfius: digital signage in alle kantoren

    Al jaren werken de kantoren naar tevredenheid met onze CMS. Het digital signage netwerk van Belfius brengt vandaag een attractieve mix van beeldtypes en engaging content. Door de jaren hebben we extra high brightness schermen geplaatst aan de strategische etalages of straatzijdes.

    Ontdek deze referentie
  • DPG Media kiest voor content consultancy

    DPG Media kiest voor content consultancy

    Aanvankelijk was het de bedoeling om bestaande broadcast content te hergebruiken, maar dat bleek niet te werken. Vervolgens werd Digitopia ingeschakeld om te adviseren over content. Ondertussen heeft DPG Media meer dan 150 signage licenties in gebruik.

    Ontdek deze referentie
  • Beaulieu gebruikt ons interactief concept op beurzen

    Beaulieu gebruikt ons interactief concept op beurzen

    Volledig op maat gemaakte oplossingen op basis van RFID-technologie. Van ontwikkeling tot meubilair, Digitopia ontzorgt volledig. De digital signage displays van alle sites in de wereld worden centraal beheerd vanuit België.

    Ontdek deze referentie
  • Kledingketen JBC zet in op signage en interactiviteit

    Kledingketen JBC zet in op signage en interactiviteit

    Een aantal jaren geleden werkte JBC een vijfjarenplan uit voor de renovatie van al zijn winkels. Een van de sleutelelementen van dit project was de customer journey in de winkel verbeteren.

    Ontdek deze referentie

Inspiratiesessies bij Digitopia op 22 juni

Ontdek hier de sessies die we geven!

Lees meer