Inno digital signage digitopia

Ongezien shoppingcomfort mede dankzij digital signage in vernieuwde INNO Woluwe

De INNO-winkel in Woluwe Shopping Center heeft een indrukwekkende gedaanteverwisseling ondergaan. Die omvat behalve een restyling ook ingrijpende veranderingen in de winkelindeling. Net als de eerder vernieuwde department stores evolueert INNO Woluwe hiermee naar een premium grootwarenhuis met een exclusieve uitstraling en ongezien comfort voor de shoppers.

Armin Devender - CEO INNO aan het woord

Met de remodelling van onze department stores bouwen we winkel per winkel verder aan de strategische herpositionering van INNO. Onze duidelijke positionering op luxeniveau in de parfumerie-afdeling wordt aangevuld met premium fashion en mainstreammerken op de gebieden waar de klant dat wil. We zijn erg tevreden voortaan ook eigen merken te kunnen aanbieden. Dankzij onze nieuwe eigenaars en de steun van Åhléns vullen we hiermee een leemte in ons assortiment. Na de uitstekende resultaten van de afgelopen jaren verwachten we opnieuw gunstige resultaten voor het onlangs afgesloten boekjaar."

Nieuwe winkelindeling, nieuwe merken

Elke afdeling heeft z’n eigen sfeer en karakter, met zithoeken, planten … INNO is een inspirerende omgeving die alle zintuigen prikkelt. Bovenop het decoratieve nieuwe jasje is de indeling van de department store ingrijpend veranderd. Sommige afdelingen zijn stevig uitgebreid, andere verhuisden naar een andere verdieping.

Elly Zwinnen, Merchandise & Marketing Director aan het woord

Enerzijds zetten de winkelarchitectuur en decoratie in op beleving. Anderzijds gidsen en inspireren de overal aanwezige digitale schermen onze shoppers doorheen het volledige warenhuis.

Omnichannel die werkt

INNO is het enige warenhuis in België met een brede waaier aan premium- en mainstream merken. De keten maakt al bijna 127 jaar integraal deel uit van het retaillandschap van alle grote Belgische steden en is al generaties lang een bondgenoot van alle Belgen in hun dagelijkse leven. Met inno.be speelt INNO sinds voorjaar 2021 ook een hoofdrol op de online retailmarkt in België. INNO biedt de Belgen een omnichannel-shoppingervaring waarbij online en offline winkelcomfort elkaar aanvullen en versterken.

Digitalisering maakt shoppers wegwijs

Behalve met de sfeervol aangeklede zithoeken heeft dat comfort veel te maken met de overal aanwezige digitale schermen. Die leiden shoppers vlekkeloos doorheen het hele warenhuis.

  • Touchscreens bij de roltrappen en de liften wijzen klanten concreet de weg
  • Schermen boven de gangpaden en bij de centrale kassa’s informeren klanten over interessante acties en promoties
  • Inspirerende video’s in de etalages brengen de sfeer tot buiten de winkel
  • Ook de luxemerken die INNO huisvest, communiceren via schermen met de klanten

Kortom: terwijl shoppers zorgeloos van afdeling naar afdeling flaneren, nemen de schermen hen digitaal bij de hand. Bedankt voor het vertrouwen in onze expertise INNO!

Press release

  • De transformatie bij Lunch Garden: Digitopia als onmisbare partner

    De transformatie bij Lunch Garden: Digitopia als onmisbare partner

    Lunchen, dineren, maar ook ontbijten, aperitieven en genieten van teatime: het kan in Lunch Garden voortaan ook meer relaxed. De restyling van de Lunch Garden restaurants is meer dan een likje verf; het is een sprong voorwaarts in de digitale toekomst. De integratie van de digitale schermen vormt een cruciaal onderdeel van deze make-over.

    Discover this article
  • Groenten en fruit in de kijker: Zo gebruikt Aartsen zijn digitale gevel

    Groenten en fruit in de kijker: Zo gebruikt Aartsen zijn digitale gevel

    Groenten- en fruitgigant Aartsen heeft zijn positie als internationale gateway in de Benelux versterkt met een hypermodern distributiecentrum in Sint-Katelijne-Waver. Een opvallend kenmerk van deze vestiging is de strategische inzet van een groot outdoorscherm. Hiermee zet het bedrijf zijn dynamische karakter en 'nonstopfresh'-filosofie letterlijk in de kijker.

    Discover this article
  • Ontmoet Digitopia op de stand van Flanders Investment and Trade (FIT) op het Smart City Expo World Congress 2025

    Ontmoet Digitopia op de stand van Flanders Investment and Trade (FIT) op het Smart City Expo World Congress 2025

    Met onze ervaring in smart city communicatie bouwen we mee aan een toekomst waarin digitale schermen niet enkel informeren, maar ook verbinden. Betrouwbaar, schaalbaar en duurzaam, altijd met oog voor veiligheid en gebruiksgemak.

    Discover this article
  • Retail ruimtes boordevol digitale tools en nieuwe processen

    Retail ruimtes boordevol digitale tools en nieuwe processen

    Dit concept is meer dan alleen een nieuw showroomontwerp; het combineert fysieke ruimtes met digitale tools en nieuwe processen. Onze interactieve zuilen creëren een gepersonaliseerde, transparante en naadloze klantreis. Ze stellen klanten in staat om zelfstandig en op eigen tempo diepgaande informatie te verkennen.

    Discover this article
  • Baken in de wijk: digitale totems als kompas voor lokaal nieuws en verbinding

    Baken in de wijk: digitale totems als kompas voor lokaal nieuws en verbinding

    Steden en gemeenten zoeken naar manieren om hun inwoners snel, relevant en betrouwbaar te informeren, én tegelijk de sociale samenhang in buurten te versterken. Klassieke communicatiekanalen missen vaak het hyperlokale bereik en de onmiddellijke zichtbaarheid die nodig is om wijknieuws, evenementen en dienstverlening écht tot bij de mensen te brengen.

    Discover this article
  • De verborgen kosten van inconsistentie – Hoe Digital Signage tijd en middelen bespaart

    De verborgen kosten van inconsistentie – Hoe Digital Signage tijd en middelen bespaart

    Communicatie is belangrijk, zowel intern als extern. Hebt u zich ooit afgevraagd hoeveel tijd en middelen uw organisatie écht kwijt is aan het consistent verspreiden van informatie via al uw kanalen? Van interne memo's en bedrijfsupdates tot productinformatie en klantmededelingen, de kosten van inconsistentie en handmatige processen lopen verrassend hoog op.

    Discover this article
  • TML opent futuristische conceptstore op Ibiza met indoor LED-scherm van Digitopia

    TML opent futuristische conceptstore op Ibiza met indoor LED-scherm van Digitopia

    Ibiza, het eiland dat bekend staat om zijn bruisende feesten en trendsettende levensstijl, is een nieuwe bezienswaardigheid rijker: de gloednieuwe TML conceptstore. Deze innovatieve winkel opende onlangs zijn deuren en trok onmiddellijk de aandacht met een indrukwekkend indoor LED-scherm.

    Discover this article
  • CKS en Mayerline, gedeelde grensoverschrijdende ambities

    CKS en Mayerline, gedeelde grensoverschrijdende ambities

    Leegstand en dalende koopkracht teisteren veel shoppingregio's, maar sommige merken trotseren de storm met een heldere visie. Een treffend voorbeeld hiervan is de recente expansie van de Belgische modemerken CKS en Mayerline, die de grens overstaken en hun intrede deden in het pittoreske Sluis, Nederland.

    Discover this article
  • Is jouw digital signage netwerk écht duurzaam? De verrassende rol van hardware én software in je ESG-doelen

    Is jouw digital signage netwerk écht duurzaam? De verrassende rol van hardware én software in je ESG-doelen

    Ontdek hoe je kosten bespaart door handmatige processen te elimineren. Behaal ESG-doelstellingen met groenere hardware en energiebesparende software. Personaliseer je communicatie, waarborg de veiligheid en automatiseer rapportages.

    Discover this article
  • Techniekers stralen in nieuwe outfits: nu nog herkenbaarder voor de klant

    Techniekers stralen in nieuwe outfits: nu nog herkenbaarder voor de klant

    We hebben goed nieuws te melden vanuit dgtgroup! Onze techniekers in het veld zijn vanaf heden uitgerust met gloednieuwe bedrijfskleding. Deze update is niet alleen een esthetische verbetering, maar zorgt er vooral voor dat onze techniekers nog makkelijker te herkennen zijn voor onze klanten.

    Discover this article

Heb je digital signage vragen? Op zoek naar frisse content of interactieve ervaringen?

We hebben aantrekkelijke prijzen omdat we onze eigen digital signage software ontwikkelen. Ook de plaatsing van beeldschermen nemen wij volledig voor onze rekening.

Lees meer over digital signage