Mayerline logo opening 0003 jbc digitale schermen content portret vaste voet

JBC, CKS en Mayerline lanceren drievoudig retail concept te Zonhoven

In Zonhoven opende Claes Retail Group (CRG) dit weekend een winkel die de fashion labels van CKS, JBC en Mayerline samenbrengt in een shopping experience voor de volledige familie.

Lokale verankering als belangrijkste pijler

Een uniek kledingconcept van de Limburgse ondernemersfamilie Claes, zo kan je deze flagstore best omschrijven. Onder één dak zijn nu de drie merken JBC, CKS en Mayerline ondergebracht in het voormalige gebouw van Jumbo. De familie Claes moest een alternatief zoeken voor de winkel in Houthalen. Voor het merk Mayerline betekent het daarnaast de eerste aanwezigheid buiten een stadskern.

Samen sterk met gestroomlijnde communicatie

De nieuwe winkel zet in op de synergie tussen de huismerken: het hele gezin kan hier alle merken verkennen en genieten van mode diversiteit van Belgische bodem. Het CKS portfolio werd ondergebracht in de JBC shop zelf. CKS staat voor speelsheid en moedigt je aan om uit jouw comfortzone te stappen met behulp van originele collecties. Dit mooie verhaal loopt naadloos over in dat van JBC, grotendeels via visuele communicatie op strategische plaatsen in de shop.

Het digital signage concept zorgt voor de daily dose of happy vibes

Het volledige digital signage concept wordt beheerd via onze software, waardoor men algemene, gesegmenteerde en lokale inhoud op de schermen kan weergeven. Het HQ heeft de mogelijkheid om alle ins & outs van de schermcommunicatie in realtime te beheren. Ook de aanraak kiosks en kids game corners werden hierin onderbracht.

Openingsweekend was een groot succes

Tijdens het openingsweekend werden de klanten getrakteerd op kinderanimatie en hapjes van diverse lokale ondernemingen. Bezoek zeker dit winkelconcept!

Bekijk meer referenties

  • Retail ruimtes boordevol digitale tools en nieuwe processen

    Retail ruimtes boordevol digitale tools en nieuwe processen

    Dit concept is meer dan alleen een nieuw showroomontwerp; het combineert fysieke ruimtes met digitale tools en nieuwe processen. Onze interactieve zuilen creëren een gepersonaliseerde, transparante en naadloze klantreis. Ze stellen klanten in staat om zelfstandig en op eigen tempo diepgaande informatie te verkennen.

    Discover this article
  • Stad Oostende wijkt uit: digitale informatie dichter bij de burger

    Stad Oostende wijkt uit: digitale informatie dichter bij de burger

    In een wereld waar digitale communicatie centraal staat, zocht de stad Oostende nieuwe manieren om haar inwoners te bereiken. Naast de traditionele kanalen zoals de website en sociale media, zet de stad nu in op een innovatief communicatiemiddel: slimme outdoor schermen in de woonwijken.

    Discover this article
  • De verborgen kosten van inconsistentie – Hoe Digital Signage tijd en middelen bespaart

    De verborgen kosten van inconsistentie – Hoe Digital Signage tijd en middelen bespaart

    Communicatie is belangrijk, zowel intern als extern. Hebt u zich ooit afgevraagd hoeveel tijd en middelen uw organisatie écht kwijt is aan het consistent verspreiden van informatie via al uw kanalen? Van interne memo's en bedrijfsupdates tot productinformatie en klantmededelingen, de kosten van inconsistentie en handmatige processen lopen verrassend hoog op.

    Discover this article
  • TML opent futuristische conceptstore op Ibiza met indoor LED-scherm van Digitopia

    TML opent futuristische conceptstore op Ibiza met indoor LED-scherm van Digitopia

    Ibiza, het eiland dat bekend staat om zijn bruisende feesten en trendsettende levensstijl, is een nieuwe bezienswaardigheid rijker: de gloednieuwe TML conceptstore. Deze innovatieve winkel opende onlangs zijn deuren en trok onmiddellijk de aandacht met een indrukwekkend indoor LED-scherm.

    Discover this article
  • CKS en Mayerline, gedeelde grensoverschrijdende ambities

    CKS en Mayerline, gedeelde grensoverschrijdende ambities

    Leegstand en dalende koopkracht teisteren veel shoppingregio's, maar sommige merken trotseren de storm met een heldere visie. Een treffend voorbeeld hiervan is de recente expansie van de Belgische modemerken CKS en Mayerline, die de grens overstaken en hun intrede deden in het pittoreske Sluis, Nederland.

    Discover this article
  • Is jouw digital signage netwerk écht duurzaam? De verrassende rol van hardware én software in je ESG-doelen

    Is jouw digital signage netwerk écht duurzaam? De verrassende rol van hardware én software in je ESG-doelen

    Ontdek hoe je kosten bespaart door handmatige processen te elimineren. Behaal ESG-doelstellingen met groenere hardware en energiebesparende software. Zet de kracht in van AI om communicatie te personaliseren, de veiligheid te waarborgen en rapportages te automatiseren.

    Discover this article
  • Techniekers stralen in nieuwe outfits: nu nog herkenbaarder voor de klant

    Techniekers stralen in nieuwe outfits: nu nog herkenbaarder voor de klant

    We hebben goed nieuws te melden vanuit dgtgroup! Onze techniekers in het veld zijn vanaf heden uitgerust met gloednieuwe bedrijfskleding. Deze update is niet alleen een esthetische verbetering, maar zorgt er vooral voor dat onze techniekers nog makkelijker te herkennen zijn voor onze klanten.

    Discover this article
  • dgtgroup breidt uit met Nederlandse bedrijven NFGD en TSS

    dgtgroup breidt uit met Nederlandse bedrijven NFGD en TSS

    dgtgroup, toonaangevend aanbieder van Digital Signage en Smart Office Solutions, kondigt met trots aan dat de Nederlandse bedrijven de NFGD en TSS zich bij de groep hebben aangesloten.

    Discover this article
  • Samenwerking brengt perfectie: Samen tillen we de klantervaring naar een hoger niveau

    Samenwerking brengt perfectie: Samen tillen we de klantervaring naar een hoger niveau

    In de wereld van digitale totaaloplossingen is samenwerking essentieel om projecten van topkwaliteit af te leveren. Bij Digitopia geloven we sterk in het bundelen van krachten met partners die onze visie op innovatie, afwerking en klantgerichtheid delen. Glotec, een expert in maatwerkconstructies, speelt regelmatig een belangrijke rol in prestigieuze projecten.

    Discover this article
  • De Aveve pop-up store: een groene oase met dynamische schermcommunicatie

    De Aveve pop-up store: een groene oase met dynamische schermcommunicatie

    Om de winkelervaring en sfeer te optimaliseren maken alle Aveve-winkels al jaren gebruik van ons digital signage platform. Deze innovatieve pop-up store werd geïntegreerd in het bestaande display-netwerk van Aveve. Onze schermen, software en content creëren een levendige en meeslepende winkelomgeving waarin klanten volledig opgaan in de unieke sfeer en het duurzame karakter van Aveve.

    Discover this article

Heb je digital signage vragen? Op zoek naar frisse content of interactieve ervaringen?

We hebben aantrekkelijke prijzen omdat we onze eigen digital signage software ontwikkelen. Ook de plaatsing van beeldschermen nemen wij volledig voor onze rekening.

Lees meer over digital signage