Lokale verankering als belangrijkste pijler
Een uniek kledingconcept van de Limburgse ondernemersfamilie Claes, zo kan je deze flagstore best omschrijven. Onder één dak zijn nu de drie merken JBC, CKS en Mayerline ondergebracht in het voormalige gebouw van Jumbo. De familie Claes moest een alternatief zoeken voor de winkel in Houthalen. Voor het merk Mayerline betekent het daarnaast de eerste aanwezigheid buiten een stadskern.
Samen sterk met gestroomlijnde communicatie
De nieuwe winkel zet in op de synergie tussen de huismerken: het hele gezin kan hier alle merken verkennen en genieten van mode diversiteit van Belgische bodem. Het CKS portfolio werd ondergebracht in de JBC shop zelf. CKS staat voor speelsheid en moedigt je aan om uit jouw comfortzone te stappen met behulp van originele collecties. Dit mooie verhaal loopt naadloos over in dat van JBC, grotendeels via visuele communicatie op strategische plaatsen in de shop.
Het digital signage concept zorgt voor de daily dose of happy vibes
Het volledige digital signage concept wordt beheerd via onze software, waardoor men algemene, gesegmenteerde en lokale inhoud op de schermen kan weergeven. Het HQ heeft de mogelijkheid om alle ins & outs van de schermcommunicatie in realtime te beheren. Ook de aanraak kiosks en kids game corners werden hierin onderbracht.
Openingsweekend was een groot succes
Tijdens het openingsweekend werden de klanten getrakteerd op kinderanimatie en hapjes van diverse lokale ondernemingen. Bezoek zeker dit winkelconcept!