0800 helpdesk 24/7 met een netwerkobservatiecentrum

Voor assistentie of technische bijstand, gelieve gebruik te maken van het gratis nummer 0800 14 800. Op deze manier bundelen we onmiddellijk alle nodige informatie bij je dossier.

Nieuwe aanvraag:

We vragen je om de status zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven, zodat wij de wachttijd kunnen inschatten en wij je correcte assistentie kunnen verlenen.

Na het insturen van de serviceaanvraag zal je aanvraag binnen de werkdag door de technische ondersteuning van Digitopia behandeld en beantwoord worden. Je zal een ticket/RMA-nummer toegewezen krijgen. Klanten met een Service Level Agreement (SLA) contract worden met een extra hoge prioriteit behandeld.

Lopende dossiers:

Indien je vragen hebt over je lopend ticket kan je ook contact opnemen met onze helpdesk via 0800 14 800 en helpdesk@digitopia.be. Gelieve steeds het ticket/RMA-nummer te vermelden in het “onderwerp” van je mail of tijdens het telefonisch gesprek.

Ga naar het contactformulier

0800 helpdesk 24/7 met een netwerkobservatiecentrum

Proactieve remote support

Dankzij ingebouwde alert-functies in Centoview behoren zwarte schermen tot het verleden. De hardware (player of soc) is verbonden met ons NOC (netwerkobservatiecentrum). We kunnen alle gegevens die binnenkomen analyseren en interpreteren, zodat we onmiddellijk op de hoogte zijn van eventuele afwijkingen in onder andere connecties, temperatuur, helderheid, status enz. Meestal detecteren en verhelpen we een probleem voordat de klant er iets van merkt.

Onze proactieve remote support wordt verzorgd vanuit ons HQ te Wommelgem. Een team van gedreven experts en meertalige serviceteams staat ter beschikking om je netwerk in topvorm te houden. We zijn altijd beschikbaar voor ondersteuning op afstand, maar indien nodig zijn we snel ter plaatse. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Onze slimme technieken en systemen garanderen de uptime van je digital signage setup.

Netwerkobservatiecentrum

Digitale signage is een cruciaal onderdeel van een organisatie. Of het nu gaat om de aanvulling van je marketing mix, promoten van producten of informeren van je werknemers ... dit digitale medium moet een waterdichte en stabiele asset zijn van je bedrijf. Een zwart scherm heeft directe gevolgen, daarom bieden we meer dan alleen de installatie. Eigenlijk begint het echte werk pas daarna voor ons, namelijk het in stand houden van je schermnetwerk.

In ons netwerkobservatiecentrum lossen we de meeste servicevragen remote op, vaak nog voordat je werknemer, klant of bezoeker er iets van merkt. Met ons NOC en op maat gemaakte services/SLA maken wij het verschil. 90% van de servicevragen wordt op afstand opgelost, wat resulteert in snelle reacties en een vermindering van downtime, reistijd, kosten en milieu-impact. Dit geeft een grootschalige uitrol een geheel nieuwe dimensie. Voor ons bedrijf, onze klanten en onze planeet.

Meer over de groep

Heb je digital signage vragen? Op zoek naar frisse content of interactieve ervaringen?

We hebben aantrekkelijke prijzen omdat we onze eigen digital signage software ontwikkelen. Ook de plaatsing van beeldschermen nemen wij volledig voor onze rekening.

Lees meer over digital signage