Proactieve remote support
Dankzij ingebouwde alert-functies in Centoview behoren zwarte schermen tot het verleden. De hardware (player of soc) is verbonden met ons NOC (netwerkobservatiecentrum). We kunnen alle gegevens die binnenkomen analyseren en interpreteren, zodat we onmiddellijk op de hoogte zijn van eventuele afwijkingen in onder andere connecties, temperatuur, helderheid, status enz. Meestal detecteren en verhelpen we een probleem voordat de klant er iets van merkt.
Onze proactieve remote support wordt verzorgd vanuit ons HQ te Wommelgem. Een team van gedreven experts en meertalige serviceteams staat ter beschikking om je netwerk in topvorm te houden. We zijn altijd beschikbaar voor ondersteuning op afstand, maar indien nodig zijn we snel ter plaatse. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Onze slimme technieken en systemen garanderen de uptime van je digital signage setup.
Netwerkobservatiecentrum
Digitale signage is een cruciaal onderdeel van een organisatie. Of het nu gaat om de aanvulling van je marketing mix, promoten van producten of informeren van je werknemers ... dit digitale medium moet een waterdichte en stabiele asset zijn van je bedrijf. Een zwart scherm heeft directe gevolgen, daarom bieden we meer dan alleen de installatie. Eigenlijk begint het echte werk pas daarna voor ons, namelijk het in stand houden van je schermnetwerk.
In ons netwerkobservatiecentrum lossen we de meeste servicevragen remote op, vaak nog voordat je werknemer, klant of bezoeker er iets van merkt. Met ons NOC en op maat gemaakte services/SLA maken wij het verschil. 90% van de servicevragen wordt op afstand opgelost, wat resulteert in snelle reacties en een vermindering van downtime, reistijd, kosten en milieu-impact. Dit geeft een grootschalige uitrol een geheel nieuwe dimensie. Voor ons bedrijf, onze klanten en onze planeet.
Meer over de groep