De basis
Op het moment dat de collectie passé is, verdwijnt de winkel weer uit de winkelstraat of shop-in-shop. Retailers kunnen op deze manier laagdrempelig een tijdelijke collectie onder de aandacht brengen.
De uitdagingen
Een winkel wordt vaak herkend aan zijn naam op de gevel en de presentatie van de etalage. Bij een pop-up store blijft dit echter niet eeuwig tentoongesteld, dus waarom zou er fors moeten worden geïnvesteerd om deze indruk te creëren? Een betaalbaar alternatief is het gebruik van LED technologie of klassieke displays. Afhankelijk van de situatie bieden we oplossingen aan met hoge of extreem hoge lichtopbrengst, ook technologie waarmee de beelddragers 24/7 draaien behoren tot de mogelijkheden. In de case op de foto hieronder hebben we een winkelzuil helemaal ingepakt met indoor LED panelen.
De WOW-factor
Elke winkel heeft een uithangbord nodig wat de aandacht van klanten trekt. Als deze winkel slechts een beperkte tijd aanwezig is op een locatie, dan is het prettig dat er een maximale impact gecreëerd wordt. Niets trekt daarom meer de aandacht dan digital signage. Strakke displays of LED panelen zijn het middel, de content die je er heen stuurt bepaalt alles.
Financiële duurzaamheid, flexibele technologie én een krachtig servicepakket
Het CapEx/OpEx-argument domineert al langer het gesprek als het gaat om investeringen. Met het groeiend aantal as-a-service modellen, wordt ook signage-as-a-service op steeds grotere schaal toegepast. Het pop-up concept is dan ook een formule die perfect in deze context past. Vraag ons zeker naar de finaciliele opties voor jouw situatie.
Pop-up stores die onzeker zijn over aankleding en aantrekkingskracht doen er goed aan om informatie in te winnen over onze digital signage oplossingen.