The wings foodmaker

Het succes van de Foodmaker restaurants in grote bedrijven (QSR)

In zijn restaurants serveert Foodmaker uitsluitend gezonde en evenwichtige gerechten: één voor één gemaakt met zoveel mogelijk biologische en seizoensgebonden producten van eigen bodem. Steeds vaker duiken deze frisse eetzaken op in grote bedrijven. Naast een gezonde eetstek fungeren ze tevens als sociale hubs.

Foodmaker, de gezonde restaurantketen en producent van ultraverse maaltijden, opende recent restaurants in Brussel en Diegem. Ze zijn gelegen in de prachtige gebouwen van BNP Paribas Fortis en EY waar externe klanten ook welkom zijn. Ze willen inzetten op de werkende mens. "Gezonde voeding moet voor iedereen toegankelijk en betaalbaar zijn, ook op de werkvloer,” vertelt een trotse Lieven Vanlommel, oprichter en CEO van Foodmaker.

Oplossing voor grote bedrijven

Foodmaker was reeds aanwezig in de hoofdkantoren van Proximus en Engie in Brussel, en wil dit aanbod verder uitbreiden. “Omdat de vraag bij bedrijven enorm groot is,” zegt Lieven Vanlommel. “Door gezond eten aan te bieden, houdt een werkgever zijn personeel fit en is er minder ziekteverzuim. Mensen zijn zich meer bewust van wat ze eten, en verlangen van hun werkgevers een gezond alternatief. Daarom hebben we voor dit nieuwe restaurant ook gekozen voor een locatie met veel kantoren in de buurt."

Sociale eethubs

Door de unieke locatie in de nieuwe gebouwen van BNP Paribas Fortis en EY, kunnen deze nieuwe restaurants zowel de eigen werknemers als die van omliggende bedrijven verwelkomen.

From farm to fork

Foodmaker maakt kraakverse, lekkere voeding, die gezond is voor jou en voor onze aarde. Je vindt er geen kunstmatige smaakstoffen, bewaarmiddelen of mayonaise, maar wél gerechten bomvol groenten en gezonde voedingsstoffen.

Meer digitale schermen door de jaren heen

Sinds 2018 bouwt Foodmaker zijn eigen verkooppunten uit, die 100% in het teken staan van de beleving van gezonde, biologische voeding en duurzaamheid. Momenteel worden klanten geïnformeerd en verleid op tientallen schermen (etalage en kassa) op 8 locaties verspreid over Antwerpen, Brussel, Utrecht en Parijs.

Ook Sportoase smult mee

Daarnaast zijn ook de Sportoase zwembaden uitgerust met schermen en software, zodat de dagelijkse scherm communicatie en menu's steeds voor duidelijkheid zorgen bij het publiek.

Employee engagement

Ook de medewerkers voelen het effect van digital signage in de restaurants. Bij het veranderen van een item op een van de displays (campagne of menubord), verkopen ze meer van dat product. De medewerkers hebben ook zeer positieve feedback ontvangen van klanten die de inhoud op de displays waarderen.

Waarom de digital signage via Digitopia loopt

  • Intuïtief, gecentraliseerd online contentbeheer voor alle locaties
  • Zeer laagdrempelige software om te gebruiken
  • Slechts 1 touchpoint voor hardware, software, ontwikkeling en beheer van content
  • Eigen installatie dienst, niets wordt uitbesteed
  • Robuuste monitoring en rapportage
  • Ondersteund door lokale service met steeds dezelfde mensen

Praktische informatie

Foodmaker Montagne du Parc
Adres: Ravensteinstraat 25, 1000 Brussel
Openingsuren: maandag tot en met vrijdag: 7 - 17 uur ​

Foodmaker The Wings
Adres: Culliganlaan 3, 1831 Diegem
Openingsuren: maandag tot en met vrijdag: 7 - 17 uur ​

Bron Delhaize

Bron The Wings

  • De digitale toog: Een revolutie voor de horeca

    De digitale toog: Een revolutie voor de horeca

    De introductie van de digitale toog is een mijlpaal voor onze klant. Met deze POS tool speelt Digitaletoonbank.be in op de vraag naar een moderne en gebruiksvriendelijke winkelervaring. Als technische en creatieve partner zijn we trots dat we ze ondersteunen bij de realisatie van dit vooruitstrevende project. Ontdek de voordelen van deze toonbanken alsook onze rol achter de schermen.

    Discover this article
  • De verslaving aan het visuele: Meer schermen, minder connectie?

    De verslaving aan het visuele: Meer schermen, minder connectie?

    In een tijdperk waarin technologie onze communicatie voortdurend vormgeeft zijn digitale schermen niet meer weg te denken. Of de boodschap verpakt wordt in de vorm van reclameborden in winkelcentra, interactieve displays in kantoren of informatiekiosken op luchthavens: digital signage heeft zich bewezen als een krachtig middel om informatie snel en effectief over te brengen.

    Discover this article
  • Hoe geïntegreerde displays sfeer en functionaliteit samenbrengen in hedendaagse ruimtes

    Hoe geïntegreerde displays sfeer en functionaliteit samenbrengen in hedendaagse ruimtes

    Het integreren van schermen in de omgeving wordt steeds belangrijker. Door displays te laten samensmelten in architectuur en interieurdesign, kunnen organisaties niet alleen de esthetiek bevorderen maar verhogen ze ook de interactie en betrokkenheid van passanten. Digitopia speelt hierin een sleutelrol door klanten te ondersteunen met oplossingen die zowel technisch als visueel aantrekkelijk zijn.

    Discover this article
  • Ongezien shoppingcomfort mede dankzij digital signage in vernieuwde INNO Woluwe

    Ongezien shoppingcomfort mede dankzij digital signage in vernieuwde INNO Woluwe

    De INNO-winkel in Woluwe Shopping Center heeft een indrukwekkende gedaanteverwisseling ondergaan. Die omvat behalve een restyling ook ingrijpende veranderingen in de winkelindeling. Net als de eerder vernieuwde department stores evolueert INNO Woluwe hiermee naar een premium grootwarenhuis met een exclusieve uitstraling en ongezien comfort voor de shoppers.

    Discover this article
  • Waarom digital signage de sleutel is tot een betere stadsbeleving in Vlaanderen

    Waarom digital signage de sleutel is tot een betere stadsbeleving in Vlaanderen

    Digital signage speelt een steeds belangrijkere rol in het stedelijk landschap van Vlaanderen. Bij Digitopia geloven we in de kracht van digitale schermen om de stedelijke omgeving te verrijken en te moderniseren. Of het nu gaat om het verbeteren van de mobiliteit, het versterken van de communicatie met burgers of het ondersteunen van toerisme en lokale handel: digital signage is een essentieel onderdeel van slimme steden.

    Discover this article
  • Minder vergaderen en toch beter communiceren?

    Minder vergaderen en toch beter communiceren?

    Door belangrijke informatie zichtbaar te maken op strategische locaties, worden medewerkers beter geïnformeerd en betrokken. Schermen verminderen de afhankelijkheid van e-mails en vergaderingen door belangrijke updates en mededelingen direct te tonen. Ze bevorderen ook de samenwerking en betrokkenheid door tweerichtingscommunicatie te ondersteunen en feedbackmogelijkheden te bieden.

    Discover this article
  • Startgids voor je digital signage project

    Startgids voor je digital signage project

    Digital signage is een krachtige manier om informatie te tonen op digitale schermen zoals reclame, informatieve mededelingen of interne communicatie. Deze gids leidt je door de basisstappen om een digital signage netwerk op te zetten.

    Discover this article
  • Digitopia verwerft THISPLAYS2

    Digitopia verwerft THISPLAYS2

    Wommelgem, 26 juni - Digitopia, de pionier op vlak van Digital Signage en Smart Office Solutions, kondigt de overname aan van THISPLAYS2, sinds 2008 specialist in Digital Signage en Business Music oplossingen in de Retail omgeving. THISPLAYS2 zal vanaf heden opereren binnen de Digitopia Group. Met de overname verstevigt de groep haar positie als belangrijkste onafhankelijke Digital Signage, Business Music & Smart Office speler in de Benelux.

    Discover this article
  • AI's opkomst in digital signage: welke nieuwe features mag je verwachten?

    AI's opkomst in digital signage: welke nieuwe features mag je verwachten?

    Kunstmatige Intelligentie (AI) staat op het punt om een revolutie te veroorzaken in de technologische wereld Hoewel we nu al enkele veranderingen zien, is het vooral nog afwachten hoe AI digital signage in de toekomst zal transformeren. Dit biedt zowel gebruikers als bedrijven spannende en nieuwe apportuniteiten.

    Discover this article
  • Hoe zet je vandaag best een digitaal reclamescherm in?

    Hoe zet je vandaag best een digitaal reclamescherm in?

    Investeren in een digitaal reclamescherm biedt verschillende voordelen voor bedrijven en organisaties. Digitale schermen kunnen dynamische en aantrekkelijke content weergeven zoals bewegende beelden, animaties en video's die veel meer aandacht trekken dan statische afbeeldingen. Bovendien bieden ze flexibiliteit en snelheid omdat content in real-time kan worden aangepast. Hierdoor kunnen bedrijven snel inspelen op nieuwe trends, aanbiedingen of veranderingen in de markt.

    Discover this article

Heb je digital signage vragen? Op zoek naar frisse content of interactieve ervaringen?

We hebben aantrekkelijke prijzen omdat we onze eigen digital signage software ontwikkelen. Ook de plaatsing van beeldschermen nemen wij volledig voor onze rekening.

Lees meer over digital signage