Shop werd toegevoegd aan het bestaande displaynetwerk
Naast het bieden van een aangename wachtervaring, heeft Goed nog veel meer in petto. In de thuiszorgwinkel op Bredabaan 1303 A worden diverse ingerichte demokamers gebruikt als inspiratiebronnen. Bezoekers kunnen ideeën opdoen om zo comfortabel en veilig mogelijk te wonen. Deze demokamers zijn zorgvuldig ontworpen om verschillende aspecten van het dagelijks leven te illustreren zoals de badkamer, slaapkamer enzoverder. Hier kunnen bezoekers niet alleen producten en oplossingen zien, maar ze tevens ervaren.
Belevingswinkel van de toekomst
Om de beleving in deze omgevingen te versterken en aanvullende informatie te bieden, heeft Goed op strategische wijze beeldschermcommunicatie geïntegreerd in de shop. Op de digitale schermen worden specifieke details en tips gepresenteerd, die gericht zijn op het verbeteren van comfort en veiligheid in de verschillende kamers van een woning of appartement.
Personalisatie is key
Bij Goed begrijpen ze dat zorg geen one-size-fits-all oplossing is. Wat voor de ene persoon werkt, past misschien niet bij een ander. Daarom geloven ze in een persoonlijke aanpak, waarbij de dienstverlening op maat centraal staat.
We vertrouwen elkaar al meer dan 15 jaar
Al meer dan 15 jaar zijn we (samen) toegewijd aan het verbeteren van de informatieoverdracht en het bieden van een aangename winkelervaring voor de klanten. Dit doen ze door de kracht van digitale schermcommunicatie te omarmen, te monitoren en bij te sturen waar nodig. Wensen en noden veranderen soms met de tijd, onze software biedt dan ook verschillende methodes om content op maat te produceren alsook in te plannen.
Optimalisatie van de klantervaring
Goed is niet zomaar een klant, ze zijn een waardevolle partner die vanaf het begin met ons is blijven meedenken. Samen hebben we nieuwe, innovatieve en zelfs interactieve oplossingen bedacht die de grenzen in de thuiszorgwinkels verleggen.
Centraal in onze samenwerking staat steeds de optimalisatie van communicatie en het verrijken van de klantervaring. Dit project met Goed omvat een uitgebreid scala aan frisse instore marketinginitiatieven die de winkelervaring naar een nieuw niveau tillen. Daarnaast hebben we samen gewerkt aan dynamische etalagepresentaties die de aandacht van voorbijgangers trekken alsook leuke kioskadvertenties die klanten voorzien van relevante informatie en aanbiedingen.
Altijd professionele schermen, maar waarom precies?
Het kiezen voor professionele schermen biedt tal van voordelen ten opzichte van normale televisies. Ze zijn ontworpen om langdurig te functioneren in commerciële omgevingen en bestand tegen intensief gebruik. Vaak zijn ze uitgerust met functies zoals ingebouwde koelingssystemen die oververhitting voorkomen.
Externe players
Ze zijn gebouwd met hoogwaardige componenten die beter bestand zijn tegen slijtage en veroudering, waardoor ze een kosteneffectieve investering zijn op lange termijn. Deze displays bevatten daarnaast een interne SOC, de klant gaf zijn voorkeur aan om externe players te gebruiken. Deze zijn immers sneller te swappen tijdens onvoorziene downtime.
Dankwoord
Iedereen is van harte welkom om deze inspirerende en informatieve demokamers te verkennen. Ontdek hoe Goed je kan helpen om je huis om te toveren tot een comfortabele en veilige leefomgeving. Op naar de volgende 10 jaar van succesvol samenwerken!