In de afgelopen jaren hebben onze schermen de winkelervaring voor klanten en prospecten verrijkt met met interactieve applicaties, zelfbedieningsopties en gepersonaliseerde winkeljourney’s. Onze digitale schermen maken echter in de back-offices en warehouses ook een grote impact. Door geavanceerde Content Management Systemen te koppelen en te integreren in het geheel, kunnen retailers en logistieke organisaties hun voorraadbeheer makkelijk stroomlijnen. Ze krijgen toegang tot realtime gegevens en vergemakkelijken de besluitvorming. Gestaafde personeelsbeslissingen vereisen allerlei data, een handig CMS zorgt daarvoor.

Stroomlijn je voorraadbeheer
Voorraadbeheer gaat niet alleen over het opnieuw bestellen van wat niet op voorraad is. Het is eerder een delicate balans tussen het handhaven van de voorraad en het voorspellen van de vraag. Displays in de achterliggende ruimtes vormen een krachtig hulpmiddel om die balans in stand te houden. Doordat ze realtime informatie weergeven over voorraadniveaus, voorraadbewegingen en productieprestaties, zorgen de schermen ervoor dat medewerkers steeds over een accuraat dashboard beschikken.
Verbeter de communicatie onder je medewerkers
Time is money. In plaats van tijd te verspillen aan het handmatig zoeken van producten of het doorzoeken van papieren records, kunnen werknemers onze displays raadplegen om items snel te lokaliseren en prioriteit te geven aan restocking taken. Onze schermen fungeren als een gecentraliseerd centrum voor je voorraadgegevens. Wanneer je medewerkers in een oogopslag alle cruciale informatie kunnen opnemen, verbetert de communicatie en wordt de coördinatie van het groter geheel vanzelfsprekend. Medewerkers kunnen tijdens een drukke shift vertrouwen op de content om snel items met lage voorraad te identificeren en schappen aan te vullen.


Bewustwording en veiligheidscultuur
Geef bovenop je dashboards veiligheidsinfo weer. Het tonen van een ongevallenteller zal werknemers motiveren om actief deel te nemen aan veiligheidsprogramma's en -initiatieven. Het visualiseren van de impact van veiligheidsinspanningen moedigt mensen aan om veiligheidsprotocollen te volgen en zo het aantal ongevallen te verminderen. Het doel is om de veiligheid te bevorderen zonder angst of schaamte te creëren. Goede cijfers verdienen trouwens een schouderklop(je) voor de gehele organisatie.
Stimuleer datagestuurde besluitvorming
Voorop blijven lopen in de markt vereist meer dan intuïtie. Je hebt begrijpbare data nodig om de juiste beslissingen te nemen. Je data bevat verkooppatronen, voorraadniveaus en seizoensgebonden trends die je voorraadallocatie en resource management voeden. Heb je nog vragen over koppelingen, data, overzichtstabellen of andere tools om je voorraad inzichtelijker te maken? Neem vrijblijvend contact op.